ایده تجاری کسب و کار کانادا| فینیک

14 مورد از بهترین ایده‌ های تجاری برای شروع کسب و کار در کانادا در سال 2023

فهرست آنچه در ادامه مطالعه خواهید کرد:

راه اندازی یک کسب و کار کوچک با استفاده از ایده های تجاری قدم بزرگی است. در حالی که در راه اندازی هر کسب و کاری ریسک وجود دارد، ایده درست می‌تواند کلید آزادی مالی شما باشد. اگر روحیه کارآفرینی دارید و به دنبال بهترین ایده‌ های تجاری برای شروع در کانادا هستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند!

۹۸ درصد از کارفرمایان در کانادا مشاغل کوچک هستند. اگر آماده پیوستن به صفوف آنها و ایجاد یک کسب و کار از پایه هستید، در اینجا چند ایده خلاقانه تجاری برای به جریان انداختن افکار خود آورده شده است.

آیا راه اندازی کسب و کار در کانادا آسان است؟

شروع یک کسب و کار معمولاً بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. در واقع، تنها چیزهایی که برای راه اندازی کسب و کار در کانادا نیاز دارید عبارتند از:

  • یک ایده و یک بیزینس پلن یا طرح تجاری
  • شماره تجاری از CRA
  • مجوزهای کسب و کار از استان شما
  • مجوز کسب و کار از شهر شما
  • حساب بانکی تجاری

هنگامی که ایده خود را پیدا کردید، می‌توانید نام کسب و کار خود را در CRA برای دریافت یک شماره تجاری (BN) ثبت کنید. این همان چیزی است که برای اهداف مالیاتی فدرال استفاده خواهید کرد و 100٪ رایگان است.

با BN صادر شده توسط دولت، می‌توانید از طریق استان خود برای مجوز کسب و کار درخواست دهید. بسته به نوع کسب و کاری که راه اندازی می‌کنید و قوانین استانی، این می‌تواند از 75 تا 300 دلار هزینه داشته باشد.

در مجموع، شروع یک کسب و کار در کانادا می‌تواند حداقل ۵۰۰ دلار هزینه داشته باشد، اگر همه مدارک را خودتان ثبت کنید، یعنی به جای استخدام یک حسابدار خودتان این کار را انجام دهید.

بهترین ایده‌ های تجاری برای شروع در کانادا با سرمایه گذاری کم

راه اندازی یک کسب و کار نیازی به هزینه زیادی ندارد. در اینجا چند ایده تجاری ساده وجود دارد که می‌توانید با پول کم یا بدون پول در کانادا شروع کنید.

۱. آژانس بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: هیچ

چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار در ماه

چگونه شروع کنیم: بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را یاد بگیرید، با مشاغل محلی کار کنید

کسب‌وکارهای محلی معمولاً در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به کمک زیادی نیاز دارند. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به سادگی زمان یا مهارت لازم برای استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی را ندارند.

اگر ذهن خوبی برای بازاریابی دارید و راه خود را در مورد برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر می‌دانید، می‌توانید از مهارت‌های خود برای کسب درآمد استفاده کنید.

بخش سخت پیدا کردن مشتری است. پیشنهاد می‌کنیم با ارائه خدمات کم‌هزینه به کسب ‌و کار یکی از دوستان شروع کنید و سپس از آنها بخواهید که شما را به مشتریان بیشتری معرفی کنند. اجازه دهید کار شما خودش صحبت کند و به زودی می‌توانید هفته‌ای ۵۰۰ دلار یا بیشتر از مشتریان برای مدیریت پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی آنها دریافت کنید.

ایده تجاری کسب و کار کانادا| فینیک

۲. استند قهوه

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار در ماه

نحوه شروع: خرید مواد قهوه، فروش در رویدادها

طبق گزارش CBC، کانادایی‌ها بیشتر از هر کشور دیگری در جهان قهوه می‌نوشند و قهوه یکی از نوشیدنی‌های مورد علاقه مردمان این کشور است. راه اندازی یک استند کوچک قهوه راهی عالی برای استفاده از این بازار در حال رشد است. یک پایه ساده ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • یک گاری کوچک غذا یا میز تاشو
  • چندین قاب قهوه بزرگ برای نگهداری قهوه دم کرده
  • لیوان کاغذی به همراه درب
  • شربت‌های طعم دار
  • شکر و خامه

یک راه عالی برای کسب درآمد با استند قهوه، ثبت نام در رویدادهای محلی، مانند مسابقات ورزشی، نمایشگاه‌های اتومبیل، یا جشنواره‌های محلی است. رویدادهایی که صبح زود برگزار می‌شوند سودآورتر هستند، زیرا مردم قبلاً به نوشیدن قهوه در صبح عادت کرده‌اند.

۳. کسب و کار تمیز کردن پنجره

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۳۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار در ماه

چگونه شروع کنید: مواد تمیز کننده پنجره را بخرید، برای مشاغل و خانه‌های محلی تبلیغ کنید

تمیز کردن پنجره یک سرویس فوق العاده ساده است که تقریباً تمام ویترین‌ها و منازل مسکونی به آن نیاز دارند. مواد معمولاً بسیار ارزان هستند و شامل موارد زیر است:

  • سطل
  • حوله
  • اسکاج‌ها
  • محلول تمیز کردن پنجره
  • برس‌ها

همچنین احتمالاً برای رسیدن به پنجره‌های بالاتر به یک نردبان نیاز خواهید داشت. برای مشاغل تجاری که نیاز به بالابر بالاتر دارند، همیشه می‌توانید آسانسور را از یک شرکت اجاره تجهیزات اجاره کنید. ویترین‌های خرده فروشی احتمالا بهترین مشتریان شما خواهند بود، و بیشتر ویترین‌ها کمتر از ۴.۵۰ متر ارتفاع دارند.

اکثر شیشه پاک کن‌ها نرخ تعیین شده‌ای برای هر شیشه یا بر اساس متراژ مربع شیشه دریافت می‌کنند.

۴. اجاره AirBnB (آربیتراژ اجاره)

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار در ماه

نحوه شروع: ملکی را به نام خود اجاره کنید، سپس برای اطلاعات بیشتر آن را در AirBnB فهرست کنید

آربیتراژ اجاره یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به املاک و مستغلات با حداقل سرمایه گذاری است.

این فرآیند نیز فوق العاده ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آپارتمان یا خانه را به نام خود اجاره کنید. سپس، می‌توانید آن ملک را به عنوان اجاره کوتاه مدت در AirBnB فهرست کنید.

فرض کنید اجاره ماهیانه شما 2000 دلار است. اگر آن را با قیمت 180 دلار در هر شب در AirBnB فهرست کنید و ضریب اشغال آن 75٪ باشد، می‌توانید بیش از 4000 دلار در ماه درآمد کسب کنید.

با این حال مراقب این استراتژی باشید، زیرا ممکن است شرایط قراردادهای اجاره را نقض کند، بنابراین حتماً قوانین مربوط به آن را بخوانید.

ایده تجاری کسب و کار کانادا| فینیک

۵. شرکت نقاشی

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۱۵۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار در ماه

چگونه شروع کنید: لوازم نقاشی بخرید، خانه‌ها و ساختمان‌ها را رنگ کنید

شما می‌توانید یک دستگاه رنگ آمیزی اسپری مناسب، غلطک رنگ، برس، یک نردبان و نوار را با قیمت حدود ۱۵۰۰ دلار خریداری کنید. هنگامی که ابزار خود را در اختیار دارید، می‌توانید خدمات خود را به صاحبان خانه و مشاغل کوچک بفروشید.

شما می‌توانید تا ۵۰۰ دلار برای رنگ آمیزی اتاق خواب‌های کوچک و تا ۱۰۰۰۰ دلار برای رنگ آمیزی کل فضای داخلی خانه درآمد کسب کنید. قیمت‌ها بر اساس کیفیت و سختی کاری به شما امکان می‌دهد قیمت‌های خود را تعیین کنید.

بهترین ایده‌ های تجاری برای شروع در کانادا با حداقل ۵۰۰۰۰ دلار

اگر با کمی پول بیشتر کار می‌کنید، در اینجا برخی از بهترین ایده‌ های تجاری برای شروع در کانادا با حدود ۵۰۰۰۰ دلار آورده شده است.

۶. کامیون مواد غذایی

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۳۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۵۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار در ماه

چگونه شروع کنید: یک کامیون مواد غذایی بخرید، آن را بازاریابی کنید و مواد غذایی را بفروشید

اگر سرآشپز شایسته‌ای هستید یا ایده غذایی منحصر به فردی دارید، پس یک کامیون غذا راهی عالی برای ورود به این صنعت بدون نیاز به سرمایه گذاری صدها هزار نفر در یک رستوران کامل است.

شما می‌توانید کامیون‌های مواد غذایی از پیش ساخته شده را با قیمت حدود ۳۰۰۰۰ دلار خریداری کنید. سپس، باید آن را با لوگوی خود بپیچید و فضای آشپزخانه را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.

بخش سخت تبلیغات و رشد کسب و کار شماست. با این حال، هنگامی که در منطقه محلی خود محبوب شدید، کامیون غذای شما می‌تواند هزاران دلار در هفته با استقرار در یک مکان معمولی یا فروش غذا در رویدادها، درآمد کسب کند.

۷. شرکت محوطه سازی

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۲۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار در ماه

نحوه شروع: تجهیزات محوطه سازی، یک کامیون و یک تریلر بخرید

اگر به کار در فضای باز علاقه دارید، یک شرکت محوطه سازی می‌تواند در ماه‌های بهار و تابستان بسیار سودآور باشد. برای شروع باید تجهیزات زیر را در نظر بگیرید:

  • ماشین چمن زنی فشاری: ۲۰۰ دلار
  • ماشین چمن زنی سواری: ۱۰۰۰۰ دلار
  • کامیون وانت: ۱۵۰۰۰ دلار (کارکرده) ۴۰۰۰۰ دلار (نو)
  • تریلر تجهیزات: ۷۰۰۰ دلار
  • دستگاه اصلاح رشته: ۶۵۰ دلار
  • لبه: ۶۵۰ دلار
  • ماشین اصلاح پرچین: ۵۰۰ دلار

هنگامی که پایگاه مشتری خود را ایجاد کردید، کسب و کاری است که می‌توانید با استخدام کارمندان آن را توسعه دهید. اگر نگران عدم کسب و کار در زمستان هستید، ممکن است مجبور شوید در آن فصل به چیزی مانند برف روبی بپردازید.

ایده تجاری کسب و کار کانادا| فینیک

۸. فروش با آمازون

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۱۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار + در ماه

چگونه شروع کنیم: اقلام عمده فروشی بخرید، آنها را در انبار آمازون ذخیره کنید، آنها را به صورت آنلاین بفروشید

آمازون FBA (تکمیل شده توسط آمازون) یک راه جالب برای کسب درآمد غیرفعال است. این شامل خرید محصولات عمده فروشی با تخفیف عمده، لیست کردن آنها در آمازون برای قیمت خرده فروشی و فروش آن برای سود است.

با برنامه FBA، می‌توانید موجودی خود را مستقیماً به آمازون ارسال کنید، جایی که با خیال راحت ذخیره می‌شود. آنها تمام حمل و نقل و جابجایی را برای کاهش هزینه شما انجام خواهند داد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. مهمترین بخش این است که مطمئن شوید که درباره محصول خود تحقیق می‌کنید و یک محصول خوب را پیدا می‌کنید که تقاضا یا طرفدار زیادی داشته باشد. با این حال، ریسک وجود دارد – اگر محصول شما به فروش نرسد، ممکن است کل سرمایه خود را از دست بدهید.

۹. نظافت تجاری

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۳۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار

چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار در ماه

نحوه شروع: ابزار نظافت، کامیون و تریلر بخرید، سپس برای کسب و کارها تبلیغ کنید

اگر شب‌ها تا دیروقت کارکردن برایتان مهم نیست، نظافت تجاری می‌تواند منبع درآمد خوبی باشد. معمولا بعد از ساعت کاری دفاتر، رستوران‌ها، انبارها یا کارخانه‌های بزرگ را تمیز می‌کنید.

برای شروع، شما معمولاً به یک دستگاه کف شوی خوب و احتمالاً یک صیقل دهنده کف نیز نیاز دارید. شما همچنین به تعداد زیادی موپ، جاروبرقی تجاری، و راه اندازی کامیون و تریلر نیاز دارید تا همه چیز را در آن ذخیره کنید.

۱۰. نظافت حیوانات خانگی

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۴۰۰۰۰ دلار

چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: ۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار در ماه

نحوه شروع: یک ون بزرگ به سبک اسپرینتر بخرید، آن را با ابزار نظافت تجهیز کنید

اگر به حیوانات علاقه دارید، این یک راه عالی برای کسب درآمد است. بازار نظافت حیوانات خانگی دائما در حال رشد است، بنابراین خدمات شما همیشه مورد تقاضا خواهد بود.

برای شروع، به یک ون بزرگ با کنترل آب و هوا نیاز دارید که بتواند تمام تجهیزات نظافت شما را در خود جای دهد. این بزرگترین سرمایه گذاری شما خواهد بود. سپس می‌توانید خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه‌ها و پناهگاه‌های حیوانات خانگی محلی بازاریابی کنید.

بهترین ایده‌ های تجاری برای شروع در کانادا با حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار

اگر به حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار سرمایه دسترسی دارید، در اینجا چند ایده تجاری سودآور برای شروع در کانادا آورده شده است.

ایده تجاری کسب و کار کانادا| فینیک

۱۱. یک ملک اجاره ای بخرید

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۳۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار

چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: بیش از ۵۰۰۰ دلار در ماه

نحوه شروع: خرید ملک، آن را به مستاجران اجاره دهید

۱۰۰۰۰۰ دلار برای پرداخت ۱۰ درصد پیش پرداخت برای یک ملک ۱ میلیون دلاری کافی است و بسته به محل زندگی شما، این خانه می‌تواند یک خانه چند واحدی باشد. هر یک از واحدها را اجاره دهید و مطمئن شوید که درآمد شما پوشش وام مسکن، مالیات، و نگهداری یا تعمیرات شما را دارد.

۱۲. اجاره خودرو

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار

چقدر می‌توانید درآمد داشته باشید: بیش از ۵۰۰۰ دلار در ماه

نحوه شروع: ماشین بخرید، آنها را در تورو اجاره دهید

با 100000 دلار می توانید دو یا سه وسیله نقلیه لوکس کارکرده بخرید و آنها را در تورو اجاره دهید. Turo برنامه‌ای است که مانند AirBnB کار می‌کند و به مالکان اجازه می‌دهد وسایل نقلیه را به رانندگان اجاره کنند.

یک وسیله نقلیه ۳۰۰۰۰ دلاری را می‌توان تا ۱۰۰ دلار در روز یا بیشتر اجاره کرد. شما می‌توانید وسایل نقلیه را به صورت روزانه یا هفتگی اجاره کنید. اگر می‌خواهید تجارت واقعاً منفعل باشد، می‌توانید راننده‌ای را برای تحویل وسایل نقلیه به مشتریان استخدام کنید.

ایده تجاری کسب و کار کانادا| فینیک

۱۳. یک فضای همکاری یا کوورک(co-work) ایجاد کنید

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۸۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار + در ماه

نحوه شروع: یک فضای اداری بخرید، آن را مبله کنید، آن را با نرخ ماهانه به اعضا اجاره دهید

اکنون که کار از راه دور به یک امر عادی تبدیل شده است، فضاهای کار مشترک راهی عالی برای سرمایه گذاری در فضای اداری تجاری است. می‌توانید یک فضای اداری تجاری را خریداری یا اجاره کنید، آن را با میزهای مدرن، چاپگرها، صندلی‌ها و سایر لوازم اداری تجهیز کنید و فضا را به اعضا اجاره دهید.

درست مانند یک باشگاه ورزشی کار می‌کند، اعضا برای دسترسی پرداخت ماهانه را انجام می‌دهند و می‌توانند هر طور که می‌خواهند بیایند و بروند. شما فقط باید هزینه یک نظافتچی روزانه بپردازید و با خدمات آب و برق همراه باشید.

۱۴. شرکت اجاره تجهیزات سنگین

میانگین سرمایه گذاری مورد نیاز برای شروع: ۳۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار

چقدر می توانید درآمد داشته باشید: ۴۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار + در ماه

نحوه شروع: تجهیزات سنگین بخرید، آن را به پیمانکاران اجاره دهید

بسیاری از پیمانکاران تجهیزات سنگین خود را ندارند. هنگامی که مشاغل بزرگ به وجود می‌آیند، پیمانکاران کوچک اغلب هزاران دلار در هفته برای اجاره لودر، بیل مکانیکی، تراکتور و غیره پرداخت می‌کنند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که با تعمیر و نگهداری تجهیزات همراه باشید و فضایی برای ذخیره ایمن تجهیزات در زمانی که از آنها استفاده نمی‌شود داشته باشید.

نتیجه

امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد و ایده‌ هایی برای ساختن به شما داده باشد. بی‌شماری ایده‌ های تجاری سودآور وجود دارد و این احتمال وجود دارد که بهترین آنها هرگز کشف نشده باشد.

بازار به نوآوری و ریسک پاداش می‌دهد، بنابراین هرچه خلاق‌تر و جسورتر در کسب‌وکارتان باشید، بیشتر می‌توانید درآمد کسب کنید و احتمالاً ضرر کنید، پس حتماً ابتدا کمی تحقیقات بازار انجام دهید!

اگر می‌خواهید برای مهاجرت خودتان کسب و کاری راه اندازی کنید، این داشتن ایده در این زمینه‌ها می‌تواند برای شما مفید باشد، اما اگر ایده مناسبی ندارید، نگران نباشید، تیم فینیک شما را راهنمایی می‌کند تا بهترین ایده را برای مهاجرت و دریافت استارتاپ ویزا انتخاب کنید.

پرسش و پاسخ‌های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فینیک، استارتاپ ویزا کانادا - مهاجرت به کانادا

استارتاپ استودیو فینیک

اگر ایده و کسب و کار ندارید اینجا نقطه شروع شما است.

فینیک، استارتاپ ویزا کانادا - مهاجرت به کانادا

استارتاپ ویزا کانادا

ایده کسب و کاری داری میخوای بری کانادا از اینجا شروع کن.

فرصتی استثنایی برای فارغ التحصیلان شیمی، جاب آفر فوری آلمان. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرد.

فرم درخواست مشاوره

برای درخواست مشاوره یا جلسه حضوری فرم زیر را با دقت تکمیل بفرمایید.