بیومتریک چیست و آیا نیاز به ارائه بیومتریک دارید؟ - مهاجرت به کانادا

بیومتریک چیست و آیا نیاز به ارائه بیومتریک دارید؟

فهرست آنچه در ادامه مطالعه خواهید کرد:

بیومتریک چیست؟ بیومتریک به مجموعهٔ روش‌ها و تکنولوژی‌هایی اطلاق می‌شود که از ویژگی‌های فیزیکی یا رفتاری منحصر به فرد انسان برای شناسایی و تأیید هویت استفاده می‌کند. این ویژگی‌ها می‌توانند شامل اثر انگشت، تشخیص چهره، تشخیص اثر دست، ساختار عینک چشم، اسکن عروق دست، صدا، اسکن ریتم ضربان قلب، و غیره باشند.

از آنجا که این ویژگی‌ها برای هر فرد منحصر به فرد است، بیومتریک به عنوان یک روش اعتبارسنجی هویت، از امنیت بالا برخوردار است. از طرف دیگر، به دلیل استفاده از اطلاعات فیزیکی فرد، باید توجه ویژه‌ای به حفظ حریم خصوصی و محافظت از اطلاعات شخصی داشته باشد.

برای دولت کانادا معیار بیومتریک چیست؟

در حال حاضر، یکی از مدل‌های بیومتریکی که دولت کانادا برای شناسایی و امنیت استفاده می‌کند، سیستم تشخیص چهره است. این سیستم به طور گسترده در فعالیت‌های مختلف دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله در مراکز مرزی، فرودگاه‌ها و نیز برای امور مدیریت مهاجرت و ورود به کانادا.

سیستم‌های تشخیص چهره معمولاً از تکنولوژی‌های پیشرفته شناسایی و تحلیل صورت استفاده می‌کنند تا افراد را به طور دقیق و سریع شناسایی کنند و برای تضمین امنیت و کنترل مرزها و ورودی‌ها استفاده می‌شوند.

بیومتریک چیست و آیا نیاز به ارائه بیومتریک دارید؟ - مهاجرت به کانادا

آیا نیاز به ارائه بیومتریک دارید؟

اگر بین 14 تا 79 سال سن دارید، باید اثر انگشت و عکس خود را برای همه برنامه های اقامت دائم کانادا ارائه کنید. پس از ارسال درخواست، نامه‌ای برای شما ارسال می‌شود که در آن می‌گوید باید مشخصات بیومتریک خود را ارائه دهید و کجا بروید. بعد از دریافت نامه شما حداکثر 30 روز فرصت دارید تا شخصاً به محل خدمات مجموعه بیومتریک رسمی بروید.

در ضمن قبل از مراجعه باید زمان مدنظر خود را رزرو کنید.

برای انجام بیومتریک به کجا باید مراجعه کنیم؟

در ایران نماینده یا محلی برای انجام بیومتریک وجود ندارد. برای انجام بیومتریک خود باید به کشورهای همسایه مانند ترکیه مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید در سایت رسمی دولت کانادا مراجع رسمی معرفی شده در کشورهای مختلف را برای انجام بیومتریک مشاهده و شرایط رزرو و هزینه های آن را مشاهده کنید.

مراکز رسمی جهت انجام خدمات بیومتریک

پرسش و پاسخ‌های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فینیک، استارتاپ ویزا کانادا - مهاجرت به کانادا

استارتاپ استودیو فینیک

اگر ایده و کسب و کار ندارید اینجا نقطه شروع شما است.

فینیک، استارتاپ ویزا کانادا - مهاجرت به کانادا

استارتاپ ویزا کانادا

ایده کسب و کاری داری میخوای بری کانادا از اینجا شروع کن.

فرصتی استثنایی برای فارغ التحصیلان شیمی، جاب آفر فوری آلمان. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرد.

فرم درخواست مشاوره

برای درخواست مشاوره یا جلسه حضوری فرم زیر را با دقت تکمیل بفرمایید.